79. Özel Güvenlik Sınavı Soruları Sonuçları Sayfası | 2 Aralık 2018

Bu makalede 79. ögg sınavı ne zaman? 79. özel güvenlik sınavı soruları ve cevapları ile cevap anahtarı, 79. özel güvenlik sınav sonuçları, özel güvenlik 79 sonuçlar ne zaman açıklanacak? ögg 79 soruları ne zaman açıklanacak?, 79. ögg sınav takvimi ve tarihleri, 79 özel güvenlik sınavı giriş yerleri, başvuru nasıl yapılır?, gibi sorular  hakkında bilgi verilecektir.

 * Bu sayfa 79. Özel güvenlik sınavı ile ilgili sınav tarihi, giriş yerleri, soruları, cevapları ve sonuçları hakkında sizlere anında ve güncel bilgi vermek için hazırlanmıştır.

79. ÖGG Özel Güvenlik Sınav Sonuçları Sayfası

Özel Güvenlik Test Çöz

Özel Güvenlik Sınav Tarihleri

Özel Güvenlik Sınav Sonuçları 

* Bu sayfa 79. sınav süreci boyunca sürekli güncellenmektedir.

79. Özel Güvenlik Sınavı Ne Zaman?

79. ögg özel güvenlik sınavı 2 Aralık 2018 tarihinde Pazar günü saat 10:00 da yapıldı. Sınav saatinden en az 45 dakika önce sınav yerinizde olmalısınız.

Facebook'ta Bizi Beğen

79. Ögg Sınav Soruları ve Sonuçlarından İlk Sen Haberdar Ol! Facebook sayfasını beğenenlere sınav soruları ve sonuçları açıklanınca bildirim gönderilmektedir.

79. Dönem Özel Güvenlik Sınavı Giriş Yerleri Sorgula

Özel güvenlik son sınav olan 79. özel güvenlik sınavı için giriş yerleri açıklandı. ÖGG sınavı giriş yerlerini görmek için özel güvenlik sınav giriş yerleri sayfasını ziyaret ederek sınav giriş yerlerinizi öğrenebilirsiniz. Buradan tüm ögg adayları sınav girişlerini sorgulayabilirler.  Sınav giriş belgelerini kurslarınızdan temin edebilirsiniz.

79. Özel Güvenlik Test - Deneme Sınav Soruları

79. özel güvenlik sınavına nasıl hazırlanılır? 79. ögg özel güvenlik sınavına girecek değerli özel güvenlik adayı arkadaşlar bol bol test - deneme sınavı çözerek ve çıkmış özel güvenlik sorularını çözerek bu sınava hazırlanabilirsiniz. Özel güvenlik test sorularını çözmek için tıklayınız...

Özel güvenlik sınav soruları 

Özel Güvenlik Test Çöz

79. Ögg Sınav soruları ne zaman açıklanacak?

79 Özel güvenlik sınav soruları sınav yapıldıktan 2-3 gün sonra açıklanacaktır. Ayrıntılı bilgiyi ilgili sayfada paylaştık.

Özel Güvenlik Sınav Soruları Ne Zaman Açıklanacak?

79 Özel Güvenlik sınav soruları

2 Aralık 2018 79. Özel Güvenlik Sınav Sonuçları Ne Zaman  Açıklanacak?

Özel Güvenlik Sınav Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak? Tıklayınız...

79. özel güvenlik sınav sonuçları sınavdan 2 hafta sonra açıklanması beklenmektedir. Bir önceki sınav, sınav yapıldığı tarihten iki hafta sonra açıklanmıştı. 79. ögg sonuçları açıklandığında buradan anında ulaşabileceksiniz.

79. Özel Güvenlik Sınavı Sonuçları

>> Özel Güvenlik Sınav Sonuçları << 79. özel güvenlik sınavı sonuçları açıklandığında buradan anında ulaşabileceksiniz.

 >> Özel güvenlik sınavını Kazananların Yapması Gerekenler << Sayfası da hoşunuza gidebilir.

3.65 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Oylar 3.65 (10 Oylar)

Yorumlar  

Hüseyin
Sinav gerçekten çok zordu okadar calismamiza ragmen onca çaba emek verdik gecmisekte ucu ucuna kaybetsemde yine ucu ucuna hakkimizda hayirlisi olsun insalh
Cevap
Yagmur
Bende 80,e gircem nelere calismam lazim silahsiz yardimci olursaniz
Cevap
Zarife
Sinav sonuclari ne zaman açıklanır ertelendimi yoksak iptal mi
Cevap
Zarife
Sinav sonuclari ne zaman açıklanır kafayı yicem ertelendimi yoksa iptal mi
Cevap
Burak
Geçtim gibi gözüküyor yarını sabırsızlıkla bekliyom
Cevap
Gule
Sınav günü herkes bi havaliydi neymiş sorular çok basitmiş çok kolaymış gorucem ben o kolay basit diyenleri 15 dk soruları bitirip çıkanlar oldu kolaydı diye kim 15 dk o kadar soru çözebiliyor eğer bu erken çıkanlarda bi torpil yoksa bende neyim......anlayana
Cevap
Ercan
Atıştan 5/5 yaptım atış sorolarından 20 netim var diğer yazılıdan enaz kaç alman lagzım silahlı için yazılım kötüydü
Cevap
Gülizar
Atis ve silah sorulari bir hesaplaniyo 50 puanla geciliyo sadece silah ve atistan siz zaten atistan o puani almissiniz gecmissiniz ama genel sorulardanda 70 almisaniz yada silah yazilisindan yuksek puan almisaniz genel hepsinin toplami 120 olmasi gerekiyo
Cevap
TAYFUN
Sınava son 1 hafta sitenizdeki geçmiş yılların sorularını çözerek çalıştım ve geçtim, emeğinize sağlık. Çalışan birinin çok rahat geçebileceği bir sınavdı, inşallah herkes istediğini alır. 
Cevap
Sevim
8.soru da yanlışlik var özel güvenlik görevlisine ön lisans aranmaz
Cevap
ceyhun tosun
bencede bır kac soruda anlamsız cevaplar cıktı buyuk ıhtımal celıskılı soru
Cevap
Erhan
Millet yillarca ayni donem sorulari çözdü 79.donem e hepsini kitlediler sorularin cevaplarinda dogru 3 cevap var ve onlarinki dogru
Cevap
zehra
3 atis ysptim yanliz silahli sorudan 20 puan aliyorum acaba gecme ihtimalim varmidir
Cevap
Yönetici
toplam 50 puan yapıyor. silahlı ögg kimlik kartı alabilmen için temel eğitim sınavından en az 70 alman lazım.
Cevap
Said inal
Tabikide gectiniz bi atista yapsaydin gecmistin
Cevap
Said inal
Gectiniz evet tek atis bile yeterli
Cevap
Arif gülbüz
Bnde 80 Allah izin verirse
Cevap
Hulya caban
En cok hangi konulara calıstınız acaba ben 80.donem sınavına katılacam
Cevap
Alkas
60.sınavdan 78.sınava kadar test çözdüm 88 net çıkardım silahta 20 net soruların geneli aynı
Cevap
Elif
Ben 78 den başlayıp 60 a kadar olanları çözdüm ama içi den on tane anca çıktı daha eskileri kontrol ettim 57 inci dönemden sadece altı yedi tane soru çıkmış 55 54 o dönemlerden çıktı 78 den başlayan ve 70 e kadar çözen arkadaşlar barajı çok zor geçerler
Cevap
Hmza
Bence çok Basitti Sorular.
Cevap
deniz
bu sınavı hazırlayan arkadasın eline sağlık . ülke soyguncu yuvasına döndü insanların parasını emeğini çalan çalana.. Cevapları ne zaman göreceğiz.
Cevap
ugur
sınav sorulari ne zaman açiklanacak
Cevap
İsimsiz
Sınava çok çalışmama rağmen çıkmış soruların hepsini çözdüm ama girdiğim 79. Sınav çok farklıydı en fazla 10 -15 soru çıktı diğerleri görmediğim sorular :(
Cevap
Aysegul
Aynen çozdugun testlerden cok farklıydı
Cevap
Aysegul
Çok farklı sorular çiktı
Cevap
Adsiz
Aynen bende eski sinav sorularina çaliştim çok az çikti
Cevap
yonca
Bağli oldugunuz kurs kurumunun uyari yapmasi gerekirdi.bize denen denemelerden en az 85 uzeri alinki her sinavda yeni cikan ilk cikan 30 a yakin soru oluyor.hazirlik olun denmisti.evet sacma sapan mantik sorulari vardi.hukuk ögrencisi muamelesi yapilmisti.
Cevap
Cüneyt Kandemir
85 aldım yaşasın
Cevap
Ayse
Bütün sınavlar çözdüm bu sınavı neden bukadar alakasız sorduklarını anlayamadım kursta da anlatılan neredeyse hiç biri cıkmadı
Cevap
Canan
Sorular çok zordu ve bazı sınıflarda gözetmen polisler yanlış cevapları sildirip doğruları işaretletmişler.. sonuçlar açıklansın duruma göre hakkımı arayacağım
Cevap
Esma
2 Aralık'ta bende sınava girdim 79 dönemin soruları gerçekten çok zordu birbirine yakın olan çelişkili şoklar vardı ve müthiş derecede iki birbirine yakın akıllarda kelime oyunu vardı önümüzdeki sınava bakicaz artık...
Cevap
Atlantis 06
Çok kolaydı sadece seçici sorular vardı . Soru tarzını değiştirdiler 78. Sınavdan itibaren
Cevap
Eda
Sınav çok zordu ne kursta hocalardan nede 70-78 konulardan degildi yeni taze hazirlanmış sorulardi ben kaldim bence 15dk cikan gordum herkes zor dedi 80.ci donem kaldim..
Cevap
Kaya
Cok kolaydi hep arkadaslr zorlanmis anlamadm
Cevap
Dilek
Sınava girdim çok zordu 
Cevap
Seda
Alıntılandı Dusunceli:
Sorular iyiydi cok.kolay oldugunu soyleyemem.silah bilgisi kolaydi......

Sorular aklınız da mı neler çıktı
Cevap
Hüseyin
Arkadaşlar sınav soruları gayet güzeldi, ben inşallah geçerim diye düşünüyorum, hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
Cevap
Okan
79 temek cok zordu silah iyidi bugunki silah atisindada 2 isabet yapabildim umarim iyi olur temelden 64 silahtan 36 atisdan 20 alsam gecebilirmiyim en dusuk bu lari almam lazim ki geveyim
Cevap
Sultan
Bende bu sınava girdim ama sorular çok zordu çalıştığım her den 10 tane ancak çıktı ben 73 74 75 75 77 78 hepsine çalıştım ezberlemiştim ama hiç o sorulardan çıkmadı şüpheliyi inşallah gecerim
Cevap
Aslı
Arkadaşlar soruları ne zaman yayınlıcaklar heycanla bkyoruzl
Cevap
Nasip
Evet ben ve kuruştaki arkadaşlarımızda girdik sınava 2aralik sorular şansımıza zorlu geçti yaptık ama arkadaşlarında bende aynı fikirdeyiz sorular baya zorluydu şans rabbim işallah hayırlısıyla sonuç almak nasip etsin inceleyip tek tek sorulari çözdük artık sonucu görücez hayirlisi
Cevap
Aktif
Ben sınava girdim o kadar zor değildi evet ama çalışmayana elbetteki zor gelir çıkmış dönemin sorularını çözmüş olsaydınız yapacağınızdan emindim
Cevap
Düşünce49
2 aralık 2019 sınavına bende girdim sorular çokta kolay deildi çalıştığımız yerden en fazla 10 soru cıktı geri kalan mantık içerikli alakasizdi.
Cevap
Düşünce
2 aralık sınavına bende girdim sorunlar çokta kolay deildi çalıştığım yerden 10 a yakın soru cıktı geri kalan mantık içerikli..
Cevap
Seda
Silah sorularını hatırlayan var mı
Cevap
Abdullah
Geçmiş dönemlere ait sınavları çözdüm hep yüksek puan aldım ama bu sınav çok farklı soruldu yani zordu bana göre 78-77-76-75-74-73-72 ye kadar çözdüm sorular gayet kolaydı.Bunda çok farklı sorular çıktı görmediğim sorular vardı bilginize vaziyet sınavları zorlaştırıyorlar
Cevap
Elifdua
Sorular çok zordu Full çalışmama rağmen kötü geçti sınavım. .önümüzdeki sınava bakıcam artik..kesinlikle hayal kırıklığı. .
Cevap
Dusunceli
Sorular iyiydi cok.kolay oldugunu soyleyemem.silah bilgisi kolaydi......
Cevap
Okan
Gorulmemis zorlukta temel bilgi sinavi 79 girdim ve supheliyim 69 78 ezbere bilirim ya 10 beya 15 soru cikti gerisi mantik onuda ayni celiskili cevap koymuslar zorladi acikcasi 70 alirsam super dicem umidim sali silah atista bakalim gecmis olsum
Cevap
Merve
Bu kadar zordu ki
Cevap
Turgay bütü
Arkadaşlar 79 ögg sınavı çok zor geçti
Cevap
Alican
Bende 2 aralıkta 79 özel güvenlik sınavına girecem gerçekten iyi çalıştığımı düşünüyorum ama bakacaz artık kısmet yani çalıştığımız yerdense çıkmaya bilir çünkü daha önceki yorumları oluşum ve giren arkadaşlar hem bunu dile getiriyor çalıştığımız ve kursun anlatır o hiç bir yerden soru çıkmadı diyorlar rabbim kimsenin emeğini boşa çıkartmasın İNŞALLAH herşey gönlünüzce olsun BAŞARILAR DİLERİM
Cevap
Serhat Gönç
Bu sitede çikmiş olan geçmiş dönem sorularini çalişin.Ben de sinava girmeden devamli burdaki sorulari çözdüm.Sinavdan geçtim.Sorular genelde mantikli bazilari şaşirtmali olabiliyor.Ona dikkat etmek lazim.Çoğu soru mantik sorusu bence.
Cevap
Dogan Apo
2 ARALIKTA SINAVA GİRECEK BÜTÜN ARKADASLARA BASARILAR DİLİYORUM 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ÇIKMIS SINAV SORULARINA ÇALIŞIN HAKKINIZDA HAYIRLISI..
Cevap
yönetici
Alıntılandı Yusuf:
2 aralık da sınava girecem ve hangi dönem sınav sorularına çalışmam gerekiyor

en son yapılan 78. ögg sınavından başlayarak geriye doğru çözmelisin. bazı arkadaşlar çıkmış 10 sınavı bazıları ise 20-30 sınavı çözüyor. bu sana kalmış, sınav çok basit değildir.
Cevap
Yusuf
2 aralık da sınava girecem ve hangi dönem sınav sorularına çalışmam gerekiyor
Cevap
Yönetici
2 Aralık 2018 de yapılacak 79. ögg sınavı hakkındaki soru ve fikirlerinizi buradan paylaşabilirsiniz.
Cevap

Yorum ekle